سوالات متداول

سوالات متداول

– رستوران پوکورا کجاست؟
پوکورا رستوران نیست، بلکه یک شبکه توزیع غذای خانگی است. غذاهای پوکورا توسط خانوم‌های خانه‎‌دار درنقاط مختلف مشهد درمنزلشان تهیه می­شود.

– من همین الان غذا می خواهم، چطوری می توانم سفارش بدهم؟
پوکورا همیشه از روز قبل سفارش می‌گیرد. چون مامان­ها باید تعداد سفارش­ها را بدانند و به همان میزان خرید کنند، مواد و سبزیجات غذا را آماده کنند و یک غذای خوشمزه، تازه و جاافتاده تحویل شما بدهند.

– حداقل تعداد سفارش چندتا است؟
حداقل سفارش غذاهای مختلف با هم فرق دارد و با کلیک روی علامت بعلاوه قرمزرنگ کنارغذا میتوانید آن را ببینید، ولی به صورت پیش فرض حداقل سفارش هر غذای پرسی، ۵ پرس است، حداقل سفارش برای غذاهای دیسی، ۱ دیس و برای فینگرفودها معمولا ۱۰ یا ۲۰ عدد است. البته بعضی از مامان ها حداقل سفارش های خودشان را از ۵ پرس کمتر و یا بیشتر قرار داده اند.

– نحوه پرداخت به چه صورت است؟
پرداخت و افزایش اعتبار به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک ملت انجام میشود. شما می توانید به اندازه غذای خود پرداخت کنید و سپس سفارشتان را ثبت کنید، یا اینکه بیشتر از مقدار غذایتان اعتبار بخرید و در خریدهای آینده از آن استفاده کنید. افزایش اعتبار از طریق وب سایت در قسمت حساب کاربری و منوی اعتبار قابل انجام است.

– نحوه ارسال به چه صورت است و چقدر هزینه دارد؟
ارسال غذاها جهت حفظ کیفیت از طریق الو پیک یا اسنپ و…انجام می­شود. سعی ما بر این است که ارزان ترین و امن ترین روش انجام شود. هزینه آژانس بسته به مسافت و تعداد مامان انتخابی متغیر است و در زمان خرید روی سایت نمایش داده می­شود. البته با افزایش سفارش روی هزینه ارسال تخفیف در نظر گرفته می­شود و برای سفارش های بالاتر رایگان در نظر گرفته می­شود. ضمنا ارسال برای سفارش­های شرکتی رایگان است.

– از کجا بدانیم غذاها بهداشتیه است؟
همه مامان­های پوکورا کارت بهداشت دارند که به صورت شش ماه یک بار تمدید می­شود. همچنین کارشناسان بهداشت پوکورا  به صورت منظم بدون اطلاع به منزل مامان­ها مراجعه می کنند و چک لیست­های بهداشتی را چک می کنند. ضمنا تصاویر آشپزخانه­های مامان­ها روی وب سایت موجود است.

– محدوده سرویس­دهی پوکورا کجا است؟
پوکورا به کل مناطق ۱۲ گانه شهر مشهد سرویس دهی می کند، وهمچنین شهرستان های فریمان، چناران، نیشابور و سبزوار.

– مامان­های پوکورا غذای سفارشی هم قبول می کنند؟
بله، اگه تعداد سفارش شما از یک نوع غذا حداقل ۵ پرس باشد هر جزییاتی که داشته باشید برای پخت، از جمله کم روغن، کم نمک، استفاده از روغن کنجد، کبابی کردن و … را قبول می کنند.

– چگونه اطلاعات خودم رو تغییر بدهم؟
برای تغییر در سفارش خود یا تغییر در اطلاعات شخصی تان، با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید

– پوکورا برای شرکت­ها هم سرویس دارد؟
بله، حداقل تعداد برای سفارش شرکتی ۱۵ نفر است و حداقل مدت زمان سفارش شرکتی یک ماه است. ضمنا سفارشات شرکتی تخفیف دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی شرکت­ها تماس بگیرید

– خودمان میتوانیم مامان را انتخاب کنیم؟
بله قطعا! کافی است به صفحه مامان­ها مراجعه کنید، با بررسی امتیاز، تنوع غذاها، مقدار فروش، متوسط قیمت و … مامان مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد ازبین غذاهای آن مامان، یک یا چند مدل غذا و پیش غذا و دسر برای مهمانی خود سفارش بدهید و در نهایت تمام نکاتی که مایلید مامان در پخت غذا رعایت کند به او اطلاع بدهید.

– پوکورا مالیات بر ارزش افزوده می گیرد؟
بله، پو کورا جزء شرکت­های مشمول مالیات بر ارزش افزوده است و طبق قوانین اداره دارایی و مالیات بر ارزش افزوده ۹% روی هر فاکتور اضافه میشود.

– پوکورا برای مهمانی و مراسمات هم سرویس می‌دهد؟
بله، شما کافیه غذاهای مورد نظرتان را روی وب سایت انتخاب کنید، سفارش­های خود را وارد سبد خرید کنید، نوع ظرف، نحوه ارسال، نحوه تزئین و همه نکاتی که مد نظرتان هست را به مامان بگویید و سفارشتان را ثبت کنید. بعد از تایید مامان مربوطه، یک پیامک برای شما ارسال می­شود، که سفارش شما توسط مامان تایید شده است و کافی است پرداخت آنلاین را انجام دهید تا سفارش شما نهایی شود . سفارش­های مهمانی درهر ساعتی که بخواهید و تمام نقاط مشهد ارسال می­شود. ارسال از طریق آژانس اینترنتی معتبر انجام می­شود و بسته به مقدار خرید روی هزینه آژانس تخفیف درنظر گرفته می­شود.

– پوکورا در شهرهای دیگر هم شعبه دارد؟
خیر- پوکورا در حال حاضر در شهر دیگری شعبه ندارد و فقط در مشهد فعال است.

0